Jednou ze zvláštností mé tvorby jsou vícedílné obrazy. Jsou to obvykle dva či tři samostatně zarámované obrazy, které však na sebe navazují. Návaznost je vyjádřena jak barevně, tak dějově (obsahově) i kompozičně. Příběh, který začíná na prvním obraze, pokračuje, nebo končí na druhém z nich. Vymýšlení a malování těchto vícedílných obrazů mě velmi baví, je pro mě inspirující a nové náměty jsou pro mě vždy výzvou. Někdy jim také říkám „chytré obrazy“. Není jednoduché zvolit vhodný námět tak, aby obrazy měly svůj příběh, vtip a hlavně, aby byly na sobě kompozičně nezávislé a zároveň tvořily jeden celek. Proto je malování těchto vícedílných obrazů složitější a náročnější.
V poslední době jsem například takto vytvořila trojici obrazů s názvem „Od startu do cíle“. Znázorňují závody balonů přes poušť. Žlutozelené tóny barev se spolu s krajinou postupně mění v sytě žlutou, přes oranžovou až na okrovou s různými odstíny hnědi.
Na dalším dvojobraze pojmenovaném „Ostrov, nebo poloostrov?“, jsem si chtěla trochu pohrát s názvem, jehož význam se může změnit podle toho, jak jsou oba obrazy umístěny. Pokud jsou obě dílka spolu, tvoří obrazy jeden celek − ostrov. A naopak, jsou-li umístěny samostatně, stává se každý z nich poloostrovem. Snažím se totiž vždy vložit do obrazů krátký příběh, anebo vtip zdůrazněný názvem.
Na dalším dvojobraze s názvem „Já nesnídám sám“ jsou dva puntíkované hrnky na rozděleném stole, navzájem propojené dvěma malými telefonky. Inspirací mi byla ranní atmosféra snídaně ve dvou.
Obrazy „Maják s pláží“ a „Pláž s majákem“ vyjadřují téma nekonečna mořských dálek a romantických procházek po pláži. Tyto dva samostatné obrazy, pokud jsou umístěny vedle sebe, tvoří jeden celek, a to mořskou zátoku.